Skapa konto

Du behöver inte fylla i detta formulär om du använder något av följande inloggningssätt istället:

Mobilt BankID / BankID Freja eID

Har du skyddade personuppgifter registrera inte ditt konto här utan kontakta Botkyrka vuxenutbildning.

Alla fält är obligatoriska om de inte är markerade med frivilligt.

Personuppgifter

Fyll i dina personuppgifter

Lösenord

Välj ett lösenord. Det måste innehålla minst 8 tecken, en liten bokstav, en stor bokstav och en siffra.

Välj lösenord

Information om behandling av personuppgifter

Botkyrka vuxenutbildning, Botkyrka kommun värnar om din integritet och det är viktigt att du känner dig trygg i din kontakt med oss.

Reglerna om personuppgiftsbehandling finns i dataskyddsförordningen (GDPR), och anger bland annat vilka krav som måste uppfyllas för att en personuppgiftsbehandling ska vara tillåten.

Här hittar du allmän information om hur Botkyrka kommun hanterar personuppgifter, samt uppgifter om kommunens dataskyddsombud.

Information om hantering av personuppgifter

Godkänn hantering av personuppgifter